fbpx

המקום – ירחון מקומי אמיתי

נכתב על ידי 16:06 בחירות ברחובות, כללי, רחובות • 4 הערות

המטאור מרחובות ! מתן דיל

החורף כבר כאן, ואם תקפצו לשתות מרק טעים בשכונת שעריים, למסעדה בפארק המדע או שסתם תצאו לשופינג בקניון וברחוב הרצל ותשאלו מה יקרה כאן בשנה הבאה בבחירות לראשות העיר אני מתחייב לכם בשם עבודתי העיתונאית שלא תספיקו להוציא מילה מהפה ומיד תשמעו את השם מתן דיל.

עו"ד מתן דיל, יו"ר האופוזיציה במועצת העיר ונכון להיום המועמד היחיד לראשות העיר רחובות.

מה כבר לא נאמר על מתן דיל?

המטאור הפוליטי שהחליט להקדיש את כל כולו לעיר רחובות ותושביה, הוא זמין להם בכל שעות היממה, משרת אותם בנחישות, עקביות הן בפניות הפרטיות והן במאבק על האופן שבו העיר מנוהלת ומנגד, הרחובותיים מחזירים לו בהמון אהבה, הערכה ותמיכה אדירה בכל מערכת בחירות מחדש ורבים רואים במתן דיל כראש העיר הבא של רחובות.

ב-3 מערכות הבחירות הקודמות, דיל צמח בעוצמה גדולה ממנדט אחד, לשלושה מנדטים ובבחירות הקודמות אף לחמישה מנדטים והסיעה הגדולה במועצת העיר ושאת כל זה הוא השיג בסיעה עצמאית למרות ההצעות ממפלגות גדולות שרצו לנכס אותו אליהם אך מתן הוא 'עוף מוזר' בפוליטיקה, הוא העדיף לסכן את כספו וביתו בשביל להקים סיעה עצמאית ללא מחוייבות פוליטית למפלגות הארציות ולשרת את תושבי העיר על פי תפיסתו והאג'נדה שהוא מאמין בה.

בבחירות הקרובות דיל הכריז כי יתמודד לראשונה לראשות העיר ונכון לסגירת הגיליון הוא גם המועמד היחידי.

אם אתם תוהים מדוע הוא המועמד היחיד אז התשובה טמונה בראש העיר רחמים מלול שמכהן בתפקיד משנת 2009 וטרם החליט האם יתמודד בבחירות קשות לראשות העיר בגיל 77 נגד המועמד הצעיר והמבטיח מתן דיל.

אז מי זה עו"ד מתן דיל?

בן 40, נשוי לאפרת ואב ל-4.

נבחר לראשונה לכהן במועצה בגיל 26 והיה לחבר המועצה הצעיר בתולדות העיר רחובות.

בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני בממשל ומדיניות ציבורית.

בבחירות 2013 הקים את סיעת 'רחובותי' והתמודד למועצת העיר וזכה להישג משמעותי של 3 מנדטים ובעקבות כך מונה לתפקיד סגן ראש העיר ע"י ראש העיר רחמים מלול.

בבחירות הקודמות חרף ההישג האדיר של 5 מנדטים והסיעה הגדולה במועצה וללא תמיכת מפלגות ארציות בתקציבים , החליט דיל לשרת את תושבי העיר מהאופוזיציה וללא תפקיד ושכר כדי להוות אלטרנטיבה לראש העיר המכהן רחמים מלול.

ובבחירות הקרובות אתם שואלים?

עו"ד מתן דיל מתחייב להתמודד עד הסוף לראשות העיר רחובות. נמשיך לעקוב ולעדכן.

המודעה נצפתה 47 פעמים
שתפו את הכתבה
סגור