fbpx

המקום – ירחון מקומי אמיתי

נכתב על ידי 16:44 תל אביב • 10 הערות

חייל נדקר ברמת אביב גימל !

 

חייל שניסה להפריד ריב בין ילדים ליד ״ארקפה״במרכז אלרם ברמת אביב גימל, הותקף ונידקר בליל שבת  בגן ביר בשכונה •המשטרה חוקרת •סיגל ויצמן מאיצה את רשת המצלמות.

חברת מועצת העיר תל אביב יפו , סיגל ויצמן, הגיבה על האירוע המזעזע בשכונת רמת אביב גימל בליל שבת :״המקרה שהתרחש ברמת אביב גימל מזעזע יש עליה במדרגה בנושא אלימות. במשך שנים העלתי את הצורך לרשת את צפון העיר תל אביב-יפו במצלמות ביטחון, מצלמות אשר מחוברות למוקד ביטחון של העירייה אשר יכול לצפות בנעשה באזורים שונים ולדאוג לביטחון התושבים – עד לפני חודש היו מצלמות רבות בנווה שאנן יפו ובדרום העיר. כמחזיקת תיק החדשנות והטכנולוגיה ומתנדבת במשמר האזרחי, אני רואה את החשיבות לרשת את שכונות צפון העיר במצלמות ביטחון אשר יגבירו את תחושת הביטחון  ויפקחו על הנעשה בכניסות לשכונות, חשוב לי לשתף שכבר התקנו מצלמות בהרבה מהמקומות, עד סוף בפברואר נשלים התקנה של 350 מצלמות בצפון העיר, כבר היום יש מצלמות בכניסה לשכונת  רמת אביב ג, המשטרה חוקרת את הנושא לעומק, ובדקו את המצלמות ממוקד הביטחון של העירייה. בנוסף בקשתי לקדם תוכנית לנוער על מנת לעצור את גל האלימות״.

 

דוברות המשטרה (ירקון)

תחנת ת"א צפון פתחה הלילה בחקירה עם קבלת דיווח אודות קטטה רבת משתתפים בגינה ציבורית ברחוב אליהו חכים בתל אביב. במהלך הקטטה נפצע צעיר בן 18 מת"א. עפ"י החשד הקטטה החלה כאשר בן ה 18 ניסה להפריד בין שני ניצים, קטינים, במקום אחר וזמן מה לאחר שעזב את המקום הגיע אחד החשודים, יחד עם מספר אנשים רעולי פנים, אשר תקפו אותו באמצעות כלי תקיפה שונים. לפני זמן קצר הובא לחקירה אחד המעורבים במקרה, קטין בן 15 מת"א.

סיגל ויצמן חברת מועצת העיר
המודעה נצפתה 554 פעמים
שתפו את הכתבה
סגור